Jan 15, 2009

it was a happy moment .

aku tk leh teman asyraf hari ni gi amik borang AF coz kene teman mama pegi bank .
den afta gi bank , aku gi giant ngan mama . den asyraf msg tnye nk ikut gi sunway tk ?
so , aku pun da de kt giant , kt depan tu de bustand , so aku stuju lah . so my mom balek lah sorg2 . ngee . sorry momma .
den tunggu asyraf punya lah bapak lama siotttt smbil lenguh buntut aku dok kt tpt duduk tuh.
den die smpai bersama syafie. syafie tu mule2 peh sombong gile bapak . tp lame2 , gile sporting . x)

den igtkn mule2 nk gi sunway coz asyraf nk gi karaoke . ye lahh , bakal calon AF katekan . hahaa . actually ade 4 org sumenye (aku , asyraf , syafie , mok[azri]) . den bincang punye bincang , kitorg decided to go to mid. tp mok ckp bek gi TS tros . haha . jadiiii , aku ngan asyraf yg tk pnah gi TS tu pun stuju lahh . hahaha .

den smpai kt cm . den jln kaki gi ts . haha . den kn mok sket pwot . bile smpai TS , die twos gi tandas . asyraf ckp mok cirit birit . hahahaha . gila kntang tol dowg ni .
den jln2 skitar TS . amek gmba segala . x) . gile minded tol dowg ni . besh .
den gi men gme . dkat ngun theme park dlm TS tuwh . haha .

den jln2 . si Lyn bg msg suh beli gam ketas . jadi kami pun melilau lah cari kt ne de jual gam ketas . adoiyai .
satu TS cari tp tak jumpe2 . jd kami klua and beli di kdai runcit dpn TS .
den da pukul 5.30 and kami tepakse balek . jd nek bas U69 dri cm to puchong . x))
den smpai kt giant balek . aku suh dowg balik sbb aku nk jumpe arrif .
den arrif lepak2 dlu ngan aku kt giant food court .
den arrif hantar aku balek . ngeee . x)
smpai rumah dlm pukul 7.30 pm .

hahahaha .
tp first time aku kua ngan asyraf smpai ke KL weihhh . x))
haha . die pun first time kua jauh2 cmtu .
ngeee . bia ah . yg penting aku enjoy . !



ni ada muvie syafie shuffle . x)) enjoy ! (tapi skjp je sbb ade mkcik cleaner kaco)

0 stalkers talk :-O: