Jan 5, 2010

dah tade sape2 .

YES . aku dah tade sape2 . pehal ? ta pecaye ? pecaye je la .

Selain mak bapak aku , family aku , aku dah tade sape2 .

KAWAN KAWAN yang selama ni ada bersama aku dah betray aku . Cakap blkg aku .
BLAH la korg . korg pikir korg je hebat ? OKAY fine . i'll let it be . Sehebat mana korg pun , i dont give a DAMN .
*kau terasa ? mmg kau pun .

Okay . Epa pun dah pergi meninggalkan aku . YES , i really want that thing gonna be happen and yes it happened .
I should feel satisfied right ? NO i am not . HATI aku , tade sape bole predict . aku ada alasan aku tersendiri .
Ape yg aku da buat kat Epa , aku takkan reveal kan sbb sebenarnya . bia la die tau aku da benci die sgt2 . okay .

Faiz pun dah pegi tinggalkan aku .

Skrg tinggal Mohd Faiz Bin Sharin je . t klo dye pegi tinggalkan aku gak tah la .
kiamat la dunia aku .


Okay . aku dah tade sape2 dah . SATISFIED ENOUGH ?!

0 stalkers talk :-O: