Apr 4, 2010

this is it .

Bergenang air mata aku bila baca blog pak nil - post untuk arwah Din . aku dpt rasakan mcm mana perasaan dia kehilangan org yg rapat dgnnya , mcm aku kehilangan arwah ex aku . :'(

Haih .

Hari ni ta gi klas - mama suruh pegi klinik - check gigi - sebab gusi aku bengkak - almost a week - tapi dah surut sikit - but still sakit - hahaha .
Takutt . dah la time kene tampal gigi hari tu , aku da menggigil . ni klo dye nak cabut gigi aku , mmg tak aa . aku cabut lari dulu . -.- gelak aa gelak . aku takut doktor gigiii hahahahahahaa bodoh nye statement .

Hehehehhehh . smlm webcam dgn hayda - for almost 3 hours . aku je yg bukak wc . dye ta bukakkkk langsung sbb balas dendam . hahahahaha . jahat betul . lps ni dia kena bukak wc no matter what . at the moment kami wc tu , waktu kat sana around 1 - 2 am . hahahaha . padan muka sapa suruh balik lewat2 . :P

OK la

BYE

0 stalkers talk :-O: