May 27, 2010

pftt .

Semalam tido lewat agak lewat kot tapi takpe lah da biasa .
chat dgn hazman . :) okay have fun lah jugak . bervideo call dan terima kasih man a.k.a joey harringson (pftt -.-) kerana telah menceriakan malam saya dengan muka comel awak itu ! :)
sayang kamu ketat2 (:

Hmmm .
Today was fine . pagi was okay . then tgh hari aku dah start tade mood sbb kol adrin tak angkat2 . then kol mak dia .
dia demam . okay . so , that was the plan A and it failed . enough said .
so i straight to plan B . called epa . couldn't reach ! wtf again . -.-' then called his house . no one answers for so many times .
then , i started to do all by my own . going to mmu , uia , jusco .
in the car - sent a message to ekhfar said that i'm going to his house on that time .
then he called me , so okay lah done .

after submitted muet form , straight had my journey to selayang . okay pftt . sesat jangan cakap lah . sampai rasa nak nangis sebab tak ingat jalan . nasib baik kredit agak mencukupi . :')
So , at last , sampai jugak rumah dia . :)
He drove the car . singgah UIA amik baju dari yus . :)

Then straight to OU . kami couple kah ? sumpah rasa mcm couple . -.-'
Tapi thanks la sbb accompany saya . :)
Thanks sebab ceriakan hari saya :)
Thanks sebab layan kerenah saya yang betul2 bising mcm murai tapi saya sebenarnya diam . pftt -_-'

Okay .
then time balik , alhamdullilah , Tuhan sentiasa bersama saya , saya tidak sesat . (:
*tiba2 balqees menangis amat kuat . kesian budak kicik itu :'(
okay then sampai rumah agak lewat dlm kul 7 . sebab jalan jam . pftt . teruk . -.-'
sakit lenguh kaki aku tekan pedal clutch and minyak and brek .

Hmm .
okay , the point here is ,
tidak seharusnya kita mengharap pada sesuatu yang tidak pasti , yang tidak akan pasti terjadi .
terima je lah nana . okay .
tayah lahh mengharap lagi . :'(


OK . bye .

0 stalkers talk :-O: