Jul 16, 2010

happy der .

Malam ni perasaan bercampur baur .
Entry 2 post untuk malam ni . satu post yg sedih . satu post yg ni la . yg agak happy sikit . (:

Haha . My long lost friend added aku kat facebook . so aku mcm eh sape ni , approve je la kan since mutual friends ada 22 people and they were my primary school friends . mesti budak Putra ni kan . so approve .

So , die tegur aku tadi around 12 something kot . tanye2 tu semua . hahahaa dia cam aku lagi weh !
bangga gile ni . hahaha padahal time skola mane de rapat . tegur apatah lagi . hahaha .
so chat2 tu semua .
then timbul pasal hayda . ala kitorang tiga2 dulu schoolmates . rilek ah . hahaha .

and banyak benda yang dia cakap , buat aku sengih sorang2 dpn laptop ni mcm kerang busuk .
tp die agak bagi semangat kat aku sgala bagai aa . hahaa cani ah membe bai !
klo betul 'benda' tu terjadi , die org pertama yg aku cari ! HAHAHA . untuk ape ? untuk ucap terima kasihhhh byk2 .
die pemangkin semangat aku kot . tapi tahh , aku mcm tak yakin benda tu akan terjadi .

kikikiki .
merepek je okay thanks bye .

0 stalkers talk :-O: