Sep 24, 2010

Oh ini semua hanya mimpi ?


Aku berlari , berlari dan terus berlari .
Siaga putih bercampur dengan merah mengejar ku dari belakang .

Ah ini tidak boleh jadi . Kemana harus ku gunakan ilmu ku kalau tidak pada siaga celaka ini ?

Aku berpatah balik dan tegak kaku berdiri menghadap siaga tersebut ,
Ku lihat ia semakin menghampiri dan terus menghampiri ..

Tiba-tiba ia bertukar wajah , Ohmygod , penyanyi kacak pujaan hatiku , David Archuleta .
Aku terdiam , padahal dari tadi mmg aku diamm .
Ia datang menghampiri , lalu berkata , "hai nana . why are running away from me ?"
Suara bole tahan la . Hensem hensem gak . Nak aku melting ? oh no no . Ia hanya mainan mata semata-mata .

Aku tidak boleh tahan lagi .. Aku terpaku . Muka semakin menghampiri . Mata semakin menjadi juling . Hidung semakin rapat . Mulut ingin bertemu mulut .. tetapi ..

Ahh , dia segera berlalu dan meninggalkan ku . Aku menjerit kepadanya .

"David ! David ! Come back here ! I need you !"

"David ... Oh .."






Kelepuk ! Pappp ! Brrrrrrr .



"tu la . lain kali tido lagi time maghrib ."

Habis berpinau mata aku kena ketuk pala dek mak aku . T_T

0 stalkers talk :-O: