Dec 6, 2010

Panas hati

Gua cukup pantang kalau sekali cakap , orang tu tanak dengar . Gua pelangkung sekali mau ? Bodoh punye manusia .
Gua dah cakap sekali , dah terus terang sekali , lu tamau dengar , lu pegi mampus .

Okay tadi tu intro . Sorry la bro . Gua agak panas hati sekarang ni . Gua rasa , kalau ada semut hitam lalu depan gua lenggang lenggok sekarang ni , gua dah spray guna spray cockroach . Abaikan la . gua tau lu orang mau tau sebab apa . Biar la hanya Tuhan dengan gua je yang tau .

Pagi semalam gua bangun awal beb . Gua semangat nak pegi joging . Gua pegi padang . Ramai anak anak bawak mak bapak pegi joging . Semangat yang kental . Gua tengok ada kuda . Pehh . Pegi joging kena kawal dgn kuda ? Hebat . Gua tengok ada polis banyak yang amat . Gua teruja . Mereka datang ni nak mengawal gua la ni . Supaya keselamatan gua terjamin . Gua bangga .

Plopp ! Gua rasa ada satu benda keras berpejal pejal hentak kepala gua . Gua nak ngamukkk .

"Dah tak reti reti pegi register ? Cepat laa nanti dapat nombor !"

Pungkoq ayam pungkoq manusia segala pungkoq keluar dari mulut gua .
Nak pelangkung bak salam dulu la . Bongok punye adik .




Ok la gua lupa semalam ada FunWalk Bdr Puteri . Sape pegi angkat betis .


0 stalkers talk :-O: