May 13, 2011

picanggg

Gua menyampah betul kalau nak tulis belog kesayangan gua ni dalam Opera . Blur teruk gitu . Gua tulis belog dalam chrome elok sikit . Picang la .


Gua semalam lepak Bandar Lama dengan si Faiz kat Sri Petaling . Gua tengok dia smart gila sampai gua rasa gua terleleh air peluh di dahi sebab tetiba dia smart gila . Gua ingat gua nak dating sempoi ja dgn dia . Haa . Dia da macam client syarikat gua pulak gua rasa .
Gua bagitau dia hari tu gua pegi London . Pastu semalam dia tetiba tanya gua ;

"Apa macam London ?"

"Best la . Tapi gua picang aa ."

"Takpe . Gua tanggung . Beres ?"

"Betul ke ? Lu jangan memain bro . Gua dah semangat tahap dewa langit ke 7 ni bro ."

"Betul . Dengan syarat , lu bukak akaun satu lagi . Gua tak main CIMB CIMB ni ."



Ini la pentingnya Maybank dalam kehidupan seharian .


0 stalkers talk :-O: