Feb 11, 2009

siallll saja .

smlm si budak dr sabah tu kol aku . adoiyai . dgn malas nye aku mnjwb telepon call die . ape yg dye tnye sume aku jawab "em" "aa" "haah" "ye" "tak" . hehee . jahat bebenor lah aku ni ! bia ahhh . smlm aku tido tk la awl sgt . around 1 something gak . malas gile nk layan msg2 call2 yg masuk dah . seminit before tido tu , aku off sume phone aku . bia lah aku rest in peace . hahaa . x))
smpai skrg aku still off phone . aku tnak sape2 kaco aku . bia la . saket sgt hati aku . just leavee me alone . acececeh . touching lak kau ye minah ! haha .

oh yea , dari kelmarin ade la sorg minah kt myrakan ni cari pasal ngn aku . tnye aku mcm nk mkn aku . kalo koe tu species gorilla tu , aku mmg da tatau nk ckp ape . hahaha . da la gmba terdedah sane , dedah sini . gmba aku although sexy , tde la smpai terdedah mne2 lurah dendam yg patut . bodoo . then dye tnye aku couple ke ngn abg angkat die and so on . i was like 'what the hell ?' . abg angkat die tu pun aku tk knl sgt . pdhal bru je sehari kenal , tkkn da nk couple kot . buduh . then bile aku ckp 'kalo aku couple ngn die , pe slhnye ?' then die bole plak jwb cmni 'salah di sisi undang2'. woiiiiiiii minachiii . bile mase lak couple ngn manusia bole salah di sisi undang2 ? koe ni ikut hukum alam mane ha ? hahahahaa . tergelak besar aku bile die ckp cmtu .
blah la koe fucker . bajet bagus . bajet longkang koe tu muat utk air lelaki lalu jeh . tah2 da bolos . bodohh .

forget it .

tadi aku gi skola . tgk budak2 ko-kurikulum . and , mr marwan nmpk aku . haha . siot jeh , ade lak sengaja langgar kaki aku . saket doe ! then after chat for a while , aku mcm perasan something . then aku buat la muke huduh yg tak penah dibuat dpan lelaki . hahaa . mr marwan ckp 'ala bju sua kite same colour lah syg !' . erkk . i was like buat2 bodoh . apehal lak mamat selenga muka mcm cicak ni panggil aku syg . huhuhu . and fyi , die da nk kawen yea cik adik sekalian . then aku tnye die "cikgu da kawen ke?" die plak mcm acecece nk berdolak dalih pulak . tnye sape ckp la tu la ni la . ape la . then die ckp "tggu lyana kawen dlu la ." hahaa . funny lah kamo teacher !
then after that die amek no celcom aku . . and then aku blah gi kt mmbe aku yg sdg berkawad di tgh panas . hahaha . siannnn kau lela . x))) .
but seriously , bile aku gi skola td , pehh popular seyy . sume mcm 'hai lyana!' 'hai kak nana!' 'hai' . hahaha .
k ah . byeee . x))

0 stalkers talk :-O: