Mar 5, 2009

congrats .

woke up at 11.34am . that was epa who woke me up . x) . hahaaa .
and enjoying my boring day with television's snacks . xD
i just repair my internet modem then i go online . i check out my myspace since myrkn can't sign in . still under maintenance maybe .
then i saw my ex's gf picture . oh . they married . :) . congratulations . she's invited me but i can't come . congrats again to nuar and tasya . x) . may u live happily ever after . terkejut gak mase tgk gamba pekawenan dye . i tot mase tasya ajk aku gi majlis tu , aku igtkn dye memain jeh . haha . x) btw , congrats .

uhh . hari ni borink lar . isk . kdit aku luputttt . uwaa . tk pasan lak tarikh luput kdit aku smlm . iskkk . x(
actually today asyraf ajak aku kua since dye cuti kn . tapi aku declined . malasss doe nk kua . da aa skrg ni musim hujannn . gile ke nak reedahhh hujannn tu ? kang aku demam sape susah ? isk .

ohkayyy larwh . x) . see ya in the next post . xP

0 stalkers talk :-O: