Aug 5, 2009

HAHAHA . cuti weh .

Okay , pada pagi2 buta ni (it's 2.12am) , rase mcm na speaking malay pulok . xD kekeke .
jadi alkisahnye bermula lah .
actually , skrg ni tgh demam . haih , panaihh deh badan . tp slamber lalala sudah . awal2 pagi da kua teman mama pegi beli barang dapur . time jalan kt TEsCo tu dah mcm org mabuk mintak penumbuk je . terhuyung hayang kesana kemari smpai de sorg macik tu hampir na ngene maki dek aku sbb aku hampir langgar dye . wahkahkah . sorry ye macik malang . xP .
orait2 . then , mama tanye na mkn ape since kt ruma nothing to eat (adoih da mula aihh speaking london . stop2) , aa , jadi mama kate beli je lah beger kepsi . so aku ape lg , bagai org mengantuk disorong katil tilam bantal busuk trus angguk2 kesudian . time tunggu tu bole pulak aku tertido . tepi aku pulak tingkap . kahkah .
orang lalu lalang melihat lah muka aku yg penuh dgn air liur yg meleleh . kekekeeke .
then balik balik . wooo, hujan beb . best best . then aku balik , makan , then smbung tido . YM aku bia on jeh kot . ntah lantak pi la apa na jadi , jadila kt ym aku . kahkah . :D

thennnnn , online kejap . ntaahhh apa tah aku buat . oh ya , ade ke aku bitao yg aku skrg tgh mid sem break ?
ade kan ? adeee . pegi refer balek last post . pegi la woi . lembap lak tgn tu na scroll down . cis cis . -.-'

aahaa ! td on cso kejap , dpt m4a1 free dr koboi . kahkah . kesian dia. kene guna GP instead of CSP sbb dye da tade csp . thanks . :) then dapat lah aku bermain dgn gembira . eh tak tak . ta gembira pon sbb tgk location tu pon dah pening gile . so kejap je lah on . xD



okay . ha ! baru lepas bace blog epa . terkekeh2 aku gelak .
kahkah . xD ayat comel ! ngee .

orait2 . daa ~

0 stalkers talk :-O: