Oct 29, 2009

bengang .

Title kt atas tu tade kene mngene dgn lagu Akim af7 ye anak2 .
yess , aku bengang .
first , aku memang teramat lah pantang skali , bila aku mintak maaf dgn sape2 pon la , ta kire la nenek ke macik ke atok ke pacik ke cucu ke cicit ke sepupu ke KAWAN2 aku ke sapa2 ke , dorg ta na trime kemaafan aku .
aku AMAT PANTANG skali bende tu .

fine , skali aku da mintk maaf , korg tanak maafkan , fine ah . lantak korg la na buat apa pon . janji korg bahagia sampai AKHIR HAYAT korg . peduli apa aku . lain kali , korg mintk maaf kt aku balek , jgn harap aku na maafkn .
Ingat , JANGAN HARAP aku na maafkan . korg igt aku ni ape ? skati mak nenek korg na maafkn , na mintk maaf tu sume ? korg sape weh ? sape ? klo laki aku tape gak . ni kawan je weh kawan je dowwww .
dasar ****** . memang na mampos . ta hidup lame la kau kt dunia ni .
*jgn sampai aku sumpah kau mcm2 . mulut aku da aa masin .


AND , forget la about that . malas aku na igt lagi kimak .

Anep , yes ANEP , ex aku , membe ex aku jugak . kikiki . he buzzed me in ym just now when suddenly he said "i want u back" . fuck . u want me back ? after what u did to me last time ? leave me and go to the other girl ?
this is what u want from me now ? u want me back ? yes , i agreed when u said "nana penah ckp , anep beri kasih sayang kat perempuan dgn duit" . yes , i've said that before . but i dont know whether u've already change now or not . and what suprised me just now , when i looked into ur comments , i saw some comments saying that u've jailed before ?
Ohmygod . memang mcm anak setan lah kau ni anep oi anep . masuk penjara 5hb hari tu sebab kes gado . :
motif betul lah >.<
and yes , baru beberapa saat tadi , dia mintak couple dgn aku . walaweyyy . :') sgt terharuu .
sorrylah . takkan terima lah :) sorry .

and yes , DF ku belum 100% siap . ngeee . malas oi na buat . kuwangkuwangkuwang . :D

tataa ~

da kul 3.45 pagi ni kot . apa ni anak dara tido lewat2 layan laki laki tengah malam buta dan pagi hening ni ?
aduyai . mentang2 tadak kuliahh pagi sok naa . :D

2 stalkers talk :-O:

aku epa said...

fuh. mintak kapel?

*silence*

NANA LYANA said...

epa : yep . nape ?