Nov 4, 2009

sad :'(

I am totally sad . just came back from mmu around 10 something , then when the gate open up , my cat is calling me ! omg ! i miss him so much :'( . but then , the first thing i saw is his face . there's a blood on his left cheek ! :(

I straight away carry him and hug him . i miss him . miss gila2 . then i looked at his face . gosh . he scratch his face !!!!!! watefak >.< . tamau la camtu syg :( then lps amek beg kua dari kete tu sume , terus spend time besama yg tersayang kt garage kete . gi amik kain buruk tu then lap muke dye yg penuh dgn darah . omg i can feel it . :( time lap tu pun , haishhhhh ta sanggup den aih . :( kesian .

Then pura2 masuk rumah kejap sbb papa panggil tanya na mkn ke tanak . i said NO . then bile papa na naik bilik , aku masuk dlm bilik aku lah . but then after papa off all the lights , aku bukak balek lampu and kua dari pintu rumah straight away pegi kt yg tersyg . aku dukung , aku peluk , aku cium dia . :( syg gila kt dia .
Aku lap muka dia lg . aku letak sikit air kt kain tu then lap muka dia . at first dye mcm mengelak sbb sakit kot . but then lps bagi dia rest kejap kt my lap (apa hah dlm bm ? lupa =S) , then lap lagi muka dia . sian . :(
then bg dia mkn sikit ayam yg ada kt periuk tu . heeeeeee curi2 amik :P

Then masuk rumah , mandi tu sume , online . then around 2 something ke 3 something camtu , kua balek tgk dye tgh tdo atas rak kasut . so i straight away get my keys (nasib baik aku ada kunci spare) , then i open up the door . he came to me awwww so suweettt my love love :P . then angkat dia , bwk naik kt my lap then layan dia smpai dia tetido . dia nangis . :( nmpk air mata dia kuaaaaaaaaaaaa uwawawaawawaaaaa :'(( .

Pehtu , actually tade tpt utk dia tido tau , but then i got an idea when i saw a box that contain nothing , with a few of old cloths that hung up just beside the bicycles . i took 3 cloths and a box and a newspaper , i prepare a home for AMBOI . :D and sebenarnya , dia suka weh tido tpt beteduh tu . aku telah bejasa pada dia . ngengenge .
then masuk rumah bila da tgk dia selamat kt dlm tu , at least bole la lindung dari panas dan sejuk . :')

And baru tadi aku kua jenguk dia . skrg da pukul 5.56 am . heee since my mum dah bangun so na bukak pintu ada bunyi2 pun bole . :P
Tgk dia ada dlm tu tgh tido . awww so suweet comel comel . kesian ta dpt na bersihkn luka dia .
Faiz suruh pegi tgk vet tp argh tau tau la mama n papa tu . mane penting kn bende2 mcm ni . :'(
But i'll try . Ahaa , sambung . then lps tu dia kua dari ruma dia sbb nmpk aku kua . :P then bila aku masuk balik rumah , intai dari tingkap , tgk dia masuk balek rumah dia . yeay !! dia sukaaa :)
mwah mwah syg dia :)


I'll hope today's better than yesterday and tomorrow is better than today . i hope :)


*abg hazim dah tau my blog . : harus besopan santun lah lepas ni . :P
hahahaahhahaahahahaha .

0 stalkers talk :-O: