Nov 4, 2009

dak mane nih ? aduh .

Haha . tadi nmpk kat dashboard , ekhfar tulis ttg aku . die ckp ade dak tu asek sebut nama aku . hey sapa ? lol .



Abaikan .

Skrg ni ade kt tman rumah besama yg tersayang . weeee . baru balek dari klinik tp takut lak na bitao papa yg na bwk yg tersyg ni gi klinik gak . tkut papa ta kasi . >.<>



Ahhhh tadi tido kul 7 lebih . 7.41 pagi kot . then bangun kul 12.45pm sbb mama kejutkn suh gi amik adik .

dgn muke mamai mamai dan mata separuh tertutup aku masuk bilik na gi siap2 . nasib ta baik gi langgar pintu bilik aku tu . gedebanggggg kedepek jatoh . T_____T HAHAHAHA sakit woooo . mama jerit dari atas "oiii apaaaa tu ?" hahahahahaa . then aku ckp "buah kelapa jatuh naik balek" . HAHAHAHAHAHA adui adui .



Then dgn muke mafia dan separuh gangster aku pegi menjemput anak2 ikan aku :P kakakakkaa adik kicik aku aa .

HAHAHAHAHAHA . *ceceh guard ni usha2 aku plak . pahal ? na mkn penumbuk ? :S





Umm . aku da sediakn rumah baru utk si comel . :) aku buat kotak then letak newspaper then aku amek kain2 baju aku yg da lame ta pakai tu , gi letak dlm kotak tu . then dgn sendirinya dia pandai lak masuk kotak tu . cm tau2 je aku buat rumah tu utk die . HAHAHAHA . tgk aaaa kesayangan sape en en . :D ahhh siap ade air lg . td dye minum kejap . haus . sian . HAHAHA . tp nmpk mmg dye ta bermaya ah skrg . sian die . da na mati ke ? >.<



JANGAN LA !!!!!!!!!!!!!!! :'(



okok . stop . bye







0 stalkers talk :-O: