Nov 6, 2009

saya tidak mengantuk . :P

Current time : 1.21 am . (7 november)

Hahaha . and now currently chat with marzuky , ustaz's friend . well , ada la jugak org na berbual2 . na harapkn ekhfar on , tunggu smpai kucing bertanduk pun dye ta on lg . pfftt .
Ah , yes . saya tidak mngantuk lg sbb ptg tadi da tido till 3 something . :P time tido tu la asek ade org kaco je . papa kol la , tu la , ni la . adui .

Umm . tadi around 3 something time aku bgun tu , mama n papa n anies da na gerak gi penang . :'( hahhah . na sedih apa . mmg aku tanak ikut . lalalaa . na jaga amboi kt ruma . :')

Ahhh bosannn . haaa , tadi faiz ajak aku ikut dye pegi ziarah rumah org meninggal . cousin dye meninggal 6 november . smlm . tgh hari . tu yg dye ajak tu . agpun aku ta uat pape pon kot esok . sooo , tgk la klo muat kete die , aku ikut aa . agpun da lame ta jumpe faiz . >.< weeeee :D
*lepas rindu . kekeke .


Ok la . na try tido sat . tata titi tutu .

0 stalkers talk :-O: