Jan 15, 2010

yeehaaa :P

HAHAHAHA .


at last . hihi . :)
semalam demam , hari ni demam surut dah tapi semput still ada . athma , get lost la . :(
Anies still demam today . whattodo . padan muka . sapa suruh jangkitkan demam kau pada aku . :P

Mui meset aku pagi tadi around 10.07 am telling that he's on his way back to cyber . :)
Im , a guy whom i just knew last few days message me this morning . content - no need to know la . :)

Then wan called me last night . suara penuh ceria . haih sorry la aku tutup balik sebab aku amat lah mengantuk :P
ANDDD , unexpected thing happened weh !! :D
Abg Hazim called me around 2308 pm . benda ta penah2 na terjadi . hahahahahaha .
HAHAHA . pandai pulak pujuk aku . kahkahkah .
Talked for 12 minutes like that i guess sebab dia dah na masuk cinema . midnight movie . cerita apa tah aku tatau . yg blkg nye ade WARRIOR2 tu . -.-


And , hihi .
last post tu . ramai jugak orang terasa . especially girls lah . smpai IM aku ta henti2 .
hee . post tu untuk certain people je la .
seseorang yang amat dekat di hati aku tapi jauh dari mata aku .
bia la . i just want u to know , i love u no matter what happen between us . fullstop .

Eh , aku dah more into imesh dah skrg .
hahahahaha . aku dpt byk kawan melalui imesh .
facebook dah kurang aa . skrg more into imesh . (:
*aku kenal im (aizuddin) pun dari situ ar . ngehngehngeh .
and ada jugak sorang ni budak sabah . hahaha klaka ow dia tu . :D
tapi so far , imesh lah byk membantu aku mngubati hati yg lara ni . :DDDD
thanks people (:

0 stalkers talk :-O: