Feb 24, 2010

what a night . :)

Oh , what a night . hahahahahaha .

sangat happy sampai bole menari tekinja2 although ta la happy sgt pon . huahuahua . cakap na gempak je . -.-
Tadi pi jumpa si dadudadu tu . hahaha . mula2 mcm wey tade mood la , mana pi dia ni , ta kol2 pun , bole plak dia pi bantai tidoq . -.- pehtu bila dia bgun tu mcm rushing plak la en sbb tanak aku majok . ceh ceh . igt aku baby baby ke ? wuwuwu.
Pehtu dlm kui eh , 11.10 cmtu kot , dia sampai , kol aku , time tu tgh tukaq sua , hahahahaahahaahaaha lawok je .
pehtu sampai2 , mak bapak ah keta gempak ow ow ow . wowowowowoww . *gelak silent . ngeeeee :D

then mula2 pi 7E coz aku lupa na bwk mai ketas turun skali . apa la otak letak kat lututt . -.-
dia pi beli ketas a4 70sheets hahaha dgn papermate punya pen + pencil + PEMADAM . wakakakaahakhah .
lawok je semangat na ajar design . :P

pehtu lepak kt old town sambil menghirup udara ta segar , berada di bawah sinaran takde lampu cume ade kipas -.-
so bermula la episod die sketch2 apa tah pastu mula la excited lebeh sorg2 dok tekinja2 taleh dok diam habaq mai dia punya idea yg teramat bernas itu . wOw , sangat impressed . :D
pehtu dia ada gak tnye aku nye design en , aku pun ala malu2 miaw miaw pun lukih la idea aku dan WOW dia habaq mai idea dia sama dgn aku . (dalam hati aku berkata : mmg la , aku da bitao kot idea aku ni kat die before this . lupa ka apa) then , umm . kami mula lupa terhadap design tersebut and kami berbual2 berkongsi minat dan cita rasa yang sama . hmmph , pelek .
hmm pehtu balek . hihi . and baru ja tadi dia kol aku , berbual2 lg , da 3 kali da dia kol aku actually dlm satu pagi ni .
*taleh sebut satu malam sebab da lepaih kul dokbleh .

And dia la penyebab aku taleh tidoq skrg sbb tu aku berbloging .
si siti aminah soleha binti muhammad tu plak tadi tetiba bangun dari tidoq kt blkg aku pehtu tgk laptop aku .
tekejut aku nyah , nasib baik bulu idung tak gugur . -.-
*oh sebenarnye aku dlm gelap ni sbb tanak mngganggu dak tu tidoq . hahaa . maya da balek , uwaaa :(
*and sebenaqnya tadi mentang2 aku bedua ja dgn dia dok dlm bilik yg serba tak indah ni , dia mula la becerita pasal Azam tu . huahuahua . lawok2 . haha RUMATE UNITE without maya :'(
hahahahahahahaahahahahaa banyak gak la benda aku berbual dgn dia . smpai aku na layan chat Ummi pun tebantut.
buntut btul . -.- buttt actually it was fun . haeheheeee .

BYE


0 stalkers talk :-O: