Mar 18, 2010

al-kisah :)

Hoi kamu , yes kamu yg berada blah kanan tu .
kamu igt kamu comel la buat muke mcm tu ?
kamu igt kamu peluk2 dgn alyaa , sy ta jeles la ?
sy pun na peluk2 ketat2 ampat2 kuat2 dgn kamu jugak !
Huh !
saya sayang kamu ketat2 !
xoxo

Haa kamu ! ya la kamu yg buat peace no war ni !
kamu igt kamu hebat la pakai tudung wane merah ade putih2 ?
kamu suka hati je kan pakai baju kurung dlm bas .
pastu mate na perfect je kan ?
kamu igt sy ta jeles ke spec kamu lagi besa dari muka kamu ?
jeles tau tak ?!
saya sangat sayangkan kamu !
xoxo

Ha kamu !
ye la kamu yg berbaju tudung itam segala bagai ni .
igt comel la tu tersipu2 malu sebegitu ?
igt dah rock la pakai beg wane coklat tu ?
ape kamu igt kamu tiada dlm hidup sy , sy bole hidup la ?
HUH !
sy nak gelak guling2 lagi dgn kamu ! 24/7 !
saya sayang kamuuu sgt2 !
xoxo

Ha ni lagi sorg .
dah comel la tu smpai tanak pandang camera ?
pastu na amek gamba sy je gune phone kamu tu kan ?
kamu igt sy dah ready ke ? belum tau tak ?
tudung ape pun lum pakai lagi ni !
hey kamu , sy nak benda hitam putih belang2 kt kepala kamu tu .
nampak comel mcm saya .
mesti kamu jeles kan nanti ?
yes yes !
saya sayang kamu jugak !
meh meh meh .
xoxo


SAYA SAYANGKAN ANDA SEMUA . terima kasih terima kasih . toce toce .

2 stalkers talk :-O:

ummi (: said...

we love you toooo
i love you moreee.
hey ape ni tulis tulis pasal saye. ape igt saya tak terharu ke ha! ahaha :P

NANA LYANA said...

ape kamu igt sy tulis2 psl kamu , sy takkan rindu kamu ke ?
Kamu sentiasa meletakkan senyuman di wajah saya, serta kesakitan di usus saya.
trimas . toce toce .