Mar 16, 2010

great :)

Ok2 , post sblm ni da delete . hehee .

problem solved . :)
thanks la to UMI sbb sudi mendengar luahan hati saya yang tesangat la sensitif mengalahkan kucing hilang anak .
-.-

Anddd at last dia balas juga msg sy di dlm fb . ohhh sungguh teruja , cita A.I.W tu pon sy pi stop kejap , then check msg tersebutttt . ohhhhhhh i miss you too :')
Saya gembira sampai ta sedar ada sebutir bebola ikan , eh bebola cecair transparent berbentuk mutiara menitik jatuhhh ke pipi ku yang gebu plus ada jerawat kicik2 ni .
And , aku hari tu ada ter'edit' status aku di fb and menyebabkan nama dia disappear dari status aku . ops la , sorry la .
eleh , ter'edit' je pun . and nasib baik dia accept balik request aku . ahaha (:

Apa ni semua ttg dia ni . ada org jeles plak nnt . hihi .
sorry la but before this mmg hati sy ni agak sensitif . but now alasan dia dah bole diterima (:
aku ta tnye ape2 pon dye terangkn sndiri masalah dia . so , emm . sy harus lebih memahami . :D
ok ni je

BYE

2 stalkers talk :-O:

ummi (: said...

umi mana ni? ehlaa. ahaha

NANA LYANA said...

hahahaahah
ntahh umi mana tah .
umi sy ler . mak sy .
wakkakaa .