Mar 15, 2010

so close yet so far

One hour break . break stgh jam , then another half an hour , cari quote for DF .

so far , i've got 7 quotes . hahahaha , semangat mencari ! :D

Smlm sambut beday Qis , beli kek , adiah segala bagai , mmg duit aku pon dah flow habis la . igt na save duit en , hahahaha harapan lah NANA na save duit :P
and yes , smlm aku makan pizza . wooottt . da lame na mkn . hihi . PIZZA HUT lg tu . hauhuahuahua ;D
Kitorg smbut kat depan domain , should be depan JS MAJU sbnrnye . hihi . kt tgh2 taman . best (:
tapi pertengahan tu , hujan . lebat plak tu .

And yes , aku shisha utk kali yg kedua . sangap weh . thanks to Hahn sbb bagi aku isap :D
dye ade rakam aku shisha tapi tanak aa upload . maluuu . :P


And , sbnrnye tgh kecewa dgn perangai seseorang .
Ntah la . tkkn la asek aku je yg na kne caring2 rinduuuuu die smpai stgh mati tu ?
agak2 aa .
and skrg ni , hm . byk gile problem . problem yg aku cipta sendiri . bodoh kan ?
ntah aa . sensitif gile kot aku skrg ni . mmg sensitif .
nasib baik smlm faiz msg and call aku so mcm ta terasa sgt la kepiluan ini . bukan sorg , dua org tu . tu ha , kt sblh tu ,
faiz sharin dgn rifaiz . ahaha .
thanks la korang eh , lagi2 rifaiz . kau mmg menyinari hidup aku yg tgh kesedihan aa bro . hahaha .

BYE


0 stalkers talk :-O: