Mar 5, 2010

bad bad bad .

Aku rasa hari ni sgt sucks . bukan pada awal pagi , bukan pada tgh hari , tapi pada sblh ptg .
hmm . bile teringat pasal ni , aku sakit hati . rasa mcm na nangeh puas2 , tapi air mata aku da tanak kua :(

Bia la . dia igt dia baguih sgt la buat aku mcm ni . dah . what goes around comes around . what comes up will comes down .
Hmm . tadi cita bende ni kat am and ummi . tiap kali cita ja mesti air mata kua . i am not strong enough to face all this .
Cukup2 la . :(
Ntah . life must go on . bia la . klo die bace blog ni pon , aku na dia tao satu ja , igt bagus sgt la buat org mcm ni . berubah la . hidup singkat kot , taubat la weh .

heheee . ;)
forget it .



ini dlm keta sy ! hahaha . ;)

ini saya dengan umi . *mcm cacat je aku -.-

ini saya dengan qis . comell (:

tadi pi klaih pkai tudung woott woottt . pakai baju kurung gak ! hahahaa . masuk klaih ja lecturer tepuk tgn .
puuufff . kami mcm artis . hahaah . ;D
aku umi and qis ja pi klaih . tira n ika ta pi . :( pastu geng hijau pun ta pi klaih ! HAHAHAHA terbaik .
tlg sign attendance mereka tapi lupa kat umar and boss ! gila la . sian umar . hahaa . ;) sorry .

Umm . font aku ada kecik ada besa eh ? hihi . haa . ha smlm kt bilik qis , ika n tira pon ade . time tu ada kucing dok mngawan kt floor kami . ahaha . pastu aku gi rakam . ika buat suara . tp mcm ta dga , rakam lagi skali , tp kali ni ika yg rakam , ika yg buat suara . lawakkkk gila . hahahahaa .



Bole tgk ke ? -.- ada satu lg . jap



enjoy lah !

BYE

2 stalkers talk :-O:

ummi (: said...

sengal la adik akuu =.=
gahahaha

NANA LYANA said...

hahahaha !!
lawak gilaaa lah .