Mar 7, 2010

shubidibidi

Shubidibidi dubidi pon pon :P
HAHA . terlekat kot kat pala otak ni bila tgk Idlan r.l buat performance . tapi tu lah , dpt tpt kdua ja . takpa aih .

rezeki ang murah ! ;)
Emm . haih . busy gila la semenjak dua menjak tiga menjak ni . buat pa g , df la . design mementalkan diri tu . -.-
malaih sungguh la . rasa na give up pon ada smlm . memang tension gila baby .
Nasib baik umi tegoq smlm , dpt gak aa release tension . :(
*sayang umi banyakkkkkkkkkkkk ni tauuuuuu . ;)

Aaa , pasai projek tu . aku dok bising kan before this kata dice na buat skali . apa , hampeh .
tadak brita pa pon . tao la tension en . pasai keta dia lagi , awek dia lagi . tapi oi , aku lg tension la lem .
skrg ni aku buat projek tu sorg2 . haih lagi baguih . takpa la . tadak rezeki kot na buat dgn die en .
*terima dgn hati yang tabah , rela dan err jujur ! HAHAHA
ampeh mangkok ayun btoi budak tu . pastu smlm dok check fb , tetiba tgk status awek dia da jadi single . kenapakah ?
HAHA . (gelak besau aku di dalam hati yang tulus ikhlas ni)
see . i told u , what goes around comes around . (: tapi tatao la kat dorg en , na bersambung balik ka , na connect balek ka apa ka tatao la en .
*doakan yang tidak baik utk mereka . HUAHUAHUA . jahat dodol hangus betul aku ni .

Haa . malaih dah aih na tulih . na pi tidoq sat . jiwa tetekan oi oi .

BYE


0 stalkers talk :-O: