Mar 22, 2010

bo-san

Hari ini , hari saya diisi dengan bermain Social City , My City Life , Country Story , Happy Pets dan sebagainya .

Permainan2 tersebut yg dah ada tersedia maktub dlm laman web sosial kegemaran semua manusia di dunia hari ini , Facebook telah berjaya buat saya happy dgn hanya menggerakkan tikus2 yang dipanggil mouse ini .
Bertemankan cornflakes without milk , saya telah menghabiskan masa saya di hadapan lappy sy yg kiut lagi comel ni selama berjam2 . B E S T wa cakap lu . :D

Hahahaha . Hari ni , dga kate , family saya akan pulang dari oversea . ye la , betul pe . pulau pinang tu bukan OVERthesea ke ? korang tkkn berjaya sampai ke pulau pinang tanpa menggunakan titi yang dipanggil jambatan dan kapal yg dipanggil ferry .
*bersedia untuk menerima segala cemuhan . :)

Alamakkk , social city punya penduduk sudah memanggil2 aku untuk mengrefreshkan rumah2 mereka .

Chauuu !

BYE

0 stalkers talk :-O: