Mar 23, 2010

Columbia Asia weh !

What i found out today is , Columbia Asia Hospital in Puchong was sucks .
hahaha . mmg agak betul lah kan cite bruk pasal spital tu sbb ija / alakay penah cite kt blog depa pasai spital ni . dorg ckp nurse kt situ mmg bodoh habis . BODOH habis weh . :P

Okay . Mak aku cite kat aku ptg tadi masa minum ptg ,
die cite psl adik aku yg Anies tu masuk spital , kene bedah sgala bagai tu . and dari ape yg aku bole conclude kan , nurse kat situ mmg agak kurang aja lah kan .
sebab , adik aku ni kan masih kecik , after dye operation hari tu , ade sekor nurse ppuan ni , MALAY , bole plak tepuk bahu adik aku punyeeeee la kuat gile suruh dye ubah tempat tidur dari operation bed ke patient bed . imagine mcm mana budak kecik umo 9 tahun , yg baru lepas kene bedah , disuruh bangun and ubah tempat tidur sndiri ?

ni operation bed

and adik aku disuruh ubah dari operation bed ke katil kat atas ni ,
dengan DIRInya sendiri . wtf

So , bayangkan la . budak kecik mcm tu . agak2 la . pastu mak aku time tu nasib baik nampak .
Then apa lagi , mengamuk ah die . mak aku sampai masuk operation room tu pegi maki hamun nurse bodoh tu .
then , after kene maki tu sume , nurse tu , dgn rakan-rakan seperjuangan die tu , tolong la angkat adik aku yg dah tersedia duduk dah mase tu (and adik aku time tu tgh mamai2 ! T_T) . and time dye letak adik aku kt patient bed tu mak aih , mcm nakk menghempas je tubuh kecil tersebut . bodoh . nasib baik aku tade time tu . bngang btul .
klo de pape jadi kat adik aku time tu mmg mampos ah dorg .

Huh . then ade sorg mamat ni , keje kat department lain , but on that time dye nmpk incident tersebut ,
dye suh bapak aku pegi complain dkat org atas . Huahuahua . bapak aku ni pro aa dlm complain mengomplain ni .
heh .

Ntah ar . spital je bagus , makanan sume bagus , tapi service , mak aih , hampeh -_-

*to sebahagian Nurse2 kat columbia asia tu , tolong la jaga reputasi hospital tu . jgn sebab korang , org lain dah tanak pegi spital tu . And , to pihak hospital , tolong gaji nurse2 yg dah berpengalaman . jgn main amik je . bongok .

BYE

0 stalkers talk :-O: