May 23, 2010

:'((



Aku tak tau kenapa bulu roma aku segala bulu yg ada kt badan aku harus naik bila dia ckp cmtu kat aku .
:'(

Ntah lahh . susah lah . aku dah tak boleh , serius tak boleh nak suka kat lelaki dah buat masa sekarang . Ntah .
Org ckp , what goes around comes around . Mmg dulu aku suka kot main2kan hati lelaki but ,
bila jumpa yg sorang ni , aku rasa mcm aku mmg akan sayang dia sampai bila2 . tapi ,
hakikatnya tade jodoh . putus di pertengahan jalan && aku selalu tanya diri aku "aku buat salah apa sampai dia hukum aku mcm ni ?" :'(
Ni kot balasan nye bile aku dulu suka main2kan hati laki . bukan sengaja , but hati aku takda kat sapa2 time tu .

Memang , takdir Allah takde sape boleh halang , tapi aku perlu tau , reason nya . :'(
Aku mmg boleh berpura2 depan mata orang lain tapi aku tabole nak berpura2 dgn diri aku sendiri .

& now , aku sendirian .
& bila ada sorg lelaki ni ckp mcm 'tu' kat aku , aku jadi takut .
aku takut bila at one point nanti lelaki tersebut ... akan melakukan tindakan di mana korang semua boleh agak kot .
tp aku taboleh . aku takut .. aku takut sgt2 .. :'((


0 stalkers talk :-O: