Jul 2, 2010

tensen haihh

Post kali ni agak tensen sikit bunyinya . Whatever it is , BEST WOMEN WINS . okay thank you ! haha .


First , BRAZIL kalahhhhhhhhhhh . watefak watefak watefakkkk (@*#(U&*(#&#(&^()@#!_#)_ zzzz .
Benci nyaaa . da ar kene kutuk kaw2 punya kat Hayda . menciiii . kenapa kapt. Brazil bole kene kad merah hoi !
mangkokk bedebus .

Okay itu tensen pertama .

Tensen kedua , CD Adobe CS4 aku tah ilang gi mana . puas cari dalam bilik tiada .
elakkan mak aku buang je . -__-' mahal tuuuu . nanti mummy balik nak tanya laaa .
uwaaa . klo dak , cane nak masuk photoshop . serial number tade :'(

Okay itu tensen kedua .

Tensen ketiga , awek si FAHMI msg aku kat myrakan , and tnye aku ade ape2 ke dgn jantan die tu .
helllooo . mmg tak ahh wa nak gado dgn betina lain sbb laki der . tak rock ah cemtu .
laki die yg sangap dok msg aku dulu pejadah ? HAHAHAHA . wa balas kaw2 punya kat dia .
Hayda pon tao pasal ni . wahaha .
aku nak semua org tao yg jantan tu sbnrnye tak guna . de awek tak ngaku de awek .
mampos aa . nak api wa ? wa api lu dlu der . spe text spe dulu . hahahah pandai2 la lu pikir ye .

Okay .
Pasni tatao ape tensen lagi yg aku akan hadapi utk hari ni .
Urm , i need photoshop / adobe punya serial number . pleaseeee la.
nak buat assignment :'((

0 stalkers talk :-O: