Jul 19, 2010

thanks (:

Alhamdullilah , kehidupan ku bahagia sekarang . (:
Tiada lagi parasit2 yang selalu mengganggu hati aku ni 24jam .
Tiada lagi parasit2 yang selalu bikin aku gelisah , bikin aku kecewa , bikin aku sedih , bikin aku geram , etc etc .

Thanks sebenarnya kepada member2 aku ni . member2 mmu mostly . thanks a lot to u guys , for cheering up my life again . to qis , ummi , mama , sena , thanks (:
*malam ni tido sini ye koranggg :)

Erm . kawan datang , kawan pergi . ada boyfriend , tiada boyfriend . ada crush , tiba2 crush sudah hilang , etc .
Kadang2 tu , org2 yg dtg bertali arus tersebutlah yg sebenarnya byk membuat aku sedar erti kehidupan sebenar .
Dimana lelaki yang dulu rapat sekarang sudah menjauh , lelaki yang dahulu aku sayang , sekarang sudah tiada , lelaki yang dahulu aku benci sgt , sekarang da jadi kawan baik , lelaki yang dulu aku suka , skrg dah tak suka dah . (:

hehee . dan , kadang2 tu , aku rasa , mcm aku sorang je dlm dunia ni . tak ar . hmm , mcm , ntah . -_-'
dan skrg , kini la, aku bersendirian . tapi aku sedang menunggu seseorang , aku akan tetap menunggu dia sampai ke akhir hayat aku . ntah la . org bole ckp aku bodoh , tak sedar diri pe sume , tapi once , yes ONCE aku da found someone that really can stole my heart , aku akan tetap tunggu dia walaupun dia dah menjadi milik org lain .
tah ar . rasa diri ni bodoh sgt kan , tapi apekan daya , itu la lumrah alam . hmm . baru aku tau mcm mana seksanya org da jatuh cinta ni kan ? heee :)

tapi thanks sgt2 to hafizi - kawan yg aku tak penah nak tegur time skola rendah dulu , and dtg balik dlm hidup aku .
thanks sgt2 sebab kembalikn keyakinan aku . aku tatau ape motif kau tanya semua benda2 tu , tapi seriously u already give me courage , give me strength to face him once again , even if he will never be mine anymore .
i'll try my best , klo dia mmg bkn jodoh aku , bia la dia besemadi dgn aman dlm hati aku ..


tp , klo dia baca post ni , hmm aku tak yakin dia rasa post ni untuk dia .
haha . ntah . tapi aku mcm nak sgt dia baca blog aku . tah nape .


tapi , klo boleh , aku nak dia , pada hari bersejarah aku nanti ..
tu pun klo boleh . klo taleh tape la . :'(

0 stalkers talk :-O: