Jul 21, 2010

ashortpost

HEH . bosan la . ada assignment mcm tade assignment . tapi assignment tersebut lah yg buat aku tak lena nak tidoq , tak kuasa nak mkn , tak larat nak berry , tak semangat nak berjalan . -_-'

Smlm agak tade mood time malam . Nsib baik de mmbe aku tu nasihat2 pe sume , bru ok sikit . Agpun die tau pe mslh aku so mcm it's easy to talk with . (: Stay up till 7 am . suruh Hayda kejutkan kul 7.30 HAHAHAHAHA tapi phone die kt ruma so mcm ahhh kejutkan gakk , tapi die tak kejutkan pun -_-'

Entered this one society@club under *something2* , tu pun Hafizi ajak join . So , aku mcm actually i kinda like all this thing coz mcm bile kite susah ke kt mane2 ke gado ke ape ke , was like they can come and help etc . Tak la mcm teruk sgt club ni but I need something for myself ! >.<
Aku tau , ade certain people yg taleh terima or whatsoever , but this is ME . bukan ape2 pun bende ni sume . tah aku ni jenis malas kot nak ckp dgn org yg dah skali taleh trime tu , tetap taleh trime seumur hidup die . aku malas dgn org mcm tu , and if u're one of them , just go away . i don't need u in my life to fucking pleased u .

And yes , yesterday had some conversation actually with someone . So , mmg dah tak dah arr kan kitorg . heh .
well , let's remain the same . (: i don't mind anymore , dah tu yg dia mintak so terima je la . hak kau , bukan hak aku . so u've cleared me everything . thanks .


cari la seseorang yang sesempurna itu dimata mu untuk melayani kehendak mu . Aku tidak sesempurna itu untuk memperbetulkan kembali diri mu dan keadaan ini dan , terima lah org yang sudi menerima mu seadanya , menerima mu kerana itu adalah diri kamu , bukan kerana hartamu , bukan kerana rupa parasmu , dan aku sentiasa akan mendoakan kebahagiaan mu wahai hamba Allah yang dikasihi . (:

0 stalkers talk :-O: