Aug 31, 2010

Boo's (:

I love you . I miss you . I love you . I miss you . I love you . I miss you . I love you . I miss you .
Ok stop . sangat annoying dan sangat menggelikan usus2 kecil dan usus2 besar di dalam perut .

Perjalanan hari ni sangat panjang . From Cyberjaya head to Klang and then head to Gombak then back in Cyberjaya .
Planned to send Masyie to her house , but before that I changed their mind to break the fast in Klang , at Boo's Restaurant . So here we gooo . (:

This is way too far . by using i-don't-know-what-highway-it-is , at last , we reached . (:
Sangat lah besar kedai nya okay . And he don't even know that i am in his place . For real . :D
Then bila i said , i reached at his restaurant , he was shocked . ye aa sape tak shock mcm electric shot kan . :D

Kuih sgt byk dan sedap sedap sedap okayy :D
Ordered lauk pauk - ikan siakap masam manis , ayam kunyit , tomyam ayam , telur dadar , udang masak petai , sotong tepung , tu je kot . ahaha . tp mmg full lah kan meja . :)
And the food was okay . mcm biasa lahh . (:

And hehee , kerinduan terubat walaupun semalam baru je jumpe :D
Then dia ajar mcm mana cara nak kua dari klang - go to gombak .

Tapi sgt mencabar lah hari ini . betul2 mencabar kesabaran org yg tgh drive kete . spe lg aku aa . -.-'
haihh panas betul dgn manusia yg bawak Land Rover tu . land rover kot . whatever his car was , i don't salute to the way he drove his car - to the way he act towards other users on the road . fucking asshole . kn dah kua ayat ajaib aku . -.-'




*i am going to miss him .. lama kot .. :(
cepat2 la balik . nanti boleh beraya sama2 k sayang . :'(



oh ye , hee lupa .
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . babai

0 stalkers talk :-O: