Sep 2, 2010

Aku tak reti nak buat blog yg perfect mcm bloggers2 lain .
Aku tak reti nak buat ayat yg segar bugar lagi cantik manis menawan .
Aku tak reti nak buat korang suka terpikat tertarik tergoda apabila membaca entry2 aku .
Tapi , aku reti untuk berBLOGGING .
YEAY ! :D


Hari ni lepas pegi bank , terus pegi Alamanda teman Sya beli brg . (:
And sy beli 4 brg kot , then dpt hadiah dari Sya - jam tgn Nose . :) thank you mamaaa :D
Beli brg untuk boo jugakk .
Taching sikit dgn dia hari ni . Sikit je lagi nak gaduh besar . -.-'
Tp at last , aku mengundur . tanak la gado2 nii ishh tak baik tauu !
Oh ya , thanks jugakkk to SENAAA , sebab beli shawl untuk saya . lebiu lebiu lebiu muah3 .

Td beritau dia aku sakit gilooo la senggugut niiii . -_-'
Then dia ckp sahur nnt dia mai jumpa aku . WEEE
Dpt da lepas rinduuu - tapi tak sempat amik gmba dia pakai baju yg aku bg dia tuuu .
Hensemmmm ahaha . suka tgk . padan je dgn saiz tp dia buncit -.-'


*thanks abe sebab sanggup datang dari D'sara untuk jumpa sayaa (HEHE malu la guna nama panggilan auww)
sorryyy sgt2 sbb buat abe susah hatiii . :'(
hihihi

0 stalkers talk :-O: