Aug 25, 2010

wa rindu lu baii :(

Dah 2 minggu 4 hari kita berkasih sayang . 2 minggu 3 hari lagi genap kita sebulan kan sayang ? HEEE . :D
Rasa mcm tak pecaya pulak kan . hahaha . mula2 jadi kawan - dari kawan jadi abang adik - dari abang adik jadi teman tapi mesra - dari teman tapi mesra jadi boyfie gurlfie . (:

Tapi sekarang ni , saat ini , waktu ini , saya amat merindui awakkkkk . kenot go laa kalau awak jauhhh nun di kelantan sempadan thailand sana tu . kenot la kenot . i am going to misyu laa . :'(
Walaupun tak sampai dua minggu awak akan berada di sana , tapi wehhh wa kenot goo laaaaa tak tahan rinduuu :(
Nanti sape nak kejutkan saya bangun bila tiba waktu ingin berbuka ? Nanti sape nak send msg I LOVE YOU tiap2 pagi dan malam dan 24jam ? Nanti sape nak buat Super Saver kol saya malam2 buta lagi ? Nanti sape nak dating dgn saya lagiiii ? SAPEEE ? HUWAAAA . :'(



Saya sayang awak , Mohd Bukhari Abd Salam
:'(

0 stalkers talk :-O: