Sep 8, 2010

alhamdullilah (:

Suka nye aku nak becerita hari ni . (:

Boo have called me just now ! sukaaaaa lepas rindu lepas rindu .
masa mula2 dapat call tu , eh nombor mana ni . then baru teringat so excited sgt masuk bilik lari lari ploppp ! hp terjatuhhh maka tercampak keluarlah segala isi dalam hp tu . bateri la dol . apa samdol sgt kau ni . -.-'
Aduhh da teroff sendiri hp tu . on balik . then dpt call lagi hee . :D
masa angkat2 tu teruih panggil SAYANGGG ! HAHAHAHA .
*kawan2 , ini menunjukkan bahawa saya amat merindui si dia . :')

sembang kejap je pun sebab die pakai public and sempat lagi memaki hamun budak kat sane sebab baling pasir kat kete die . -.-' and die bagi no sepupu die bapaaaakkk panjang . ni nombor hp ke no ekor ke no topup ? o.O
tape aa tah aa mcm malas nak dial pun ada . kdit tade buat msg dgn org lain :P muahahaha .
tak ar dok melayan msg si joey tu sebab dia guna 019 so mcm okay satu msg 15sen dan taraaaa habis la kdit aku . -.-

Macam nak settle fees esok tapi macam financial kiosk tu bukak ke esok ? o_O
mintak2 bukak . klo tak mmg tak duduk exam la aku sem ni . T_T
Dan baju raya tak beli lagi so terpaksa la pakai baju raya tahun lepas tahun lepas dan pakai baju wane hitam yg aku baru beli hari tu . sangat cantik bila digayakan bersama dgn kain hitam . aww . so suweet nyahh . i loikee .

Okay skrg ni org tengah berbuka aku dok syok berblogging .
tape tak pose pun hikhikhikhik :D

toodles ! (:

0 stalkers talk :-O: