Sep 9, 2010

eid mubarak 1st day (:

Aku masih lagi suka nak bercerita hari ni ! (:

Hee . Setelah bermuram durja pada siang hari semalam , sampai ke Tesco Setia Alam aku pun terbayang2 die tgh beli sayur beli ikan beli ayam beli ajinamoto beli lada sulah beli pisang beli telur , at last smlm pukul 10 mcm tu kot die kol aku wee oo wee oo wee oooo . HEE . (:

Tp time tu aku tgh tido so bila angkat tu aku mamai gilaa then cakap pun tak bermaya gilaaa -.-'
Tp last2 aku da bole cheer upppp . aku sempat cakap , 'wey tertunggak do tunggu abe kat sini . cepat la balek .' HAHA .
tetunggak apa ni wey haha . nak pelok ciom tertunggak lah tu kann . haha . otak sangat kuning campur biru lah korang ni .

Oh ya , kami sembang selama 23 minit smlm . (: tu pun sebab dia topup hp pacik dia guna duit dia sendiri . 100 baht . rm10 jadinya dapat 23 minit je :(

aku baaaanyaaak bende nak becerita dgn dia . tunggu awak balik sini dulu ya sayang . kita raya sama2 (: haha . sempat bitao dia pasal **** and it does make him feel jealous . tersaaangat jeles . tu la . sape suruh pegi thai lama2 . kan dah jeles . :P hopefully he will be back on the 13th . please please :( rindu sgt nii .

*sekarang ni tgh tunggu nak pegi salam2 with parents then cauuu balik klang . -.-'
kenapa raya sekarang makin tak meriah ? o.O

0 stalkers talk :-O: