Dec 21, 2010

gua fedup

Gua dah fedup lah bodoh asyik nak jaga hati orang 24jam . Bila dorang terasa tau pulak nak menuding jari tuduh gua tak jaga hati orang . Gua penat lah bodoh . Kalau dah tak suka bak tang cakap depan depan lah bro . Gua steady je .

Ok gua tekan kan di sini , gua memang tak reti nak tunjuk gua jaga hati lu orang . Tapi deep down in my heart , lak laii cakap om putih lak , ok tapi gua selalu 24jam pikir hati jantung limpa usus paruparu saluran darah pundi kencing lu orang kot . Takkan tak reti reti lagi ?

Gua penat la . Bukan salah gua tapi gua kena jadi seolah olah tu salah gua . apa macam gitu ?
Ini ke namanya fitrah manusia ? bukan . ni namanya takdir . takdir yang dah tertulis sejak azali gua yang selalu kena mengalah bila kes kes bab bab terasa tersentuh terpegang ter ter ter lagi ni .

Ok . Gua ngaku gua tak reti nak tunjuk gua care sama lu orang , tapi please laa common bebeh , please do have some respect please . Tak usah lahhh nak perbodoh bodohkan orang yang dah sememangnya bodoh mcm gua ni . eh bukan , gua kurang pandai je , bukan bodoh .

Bila gua nak ikut cara gua , gua kena pikir hati jantung limpa usus paruparu saluran darah pundi kencing lu orang jugak . Sebab bila gua mau ikut cara gua , lu orang tak suka . Bila gua terpaksa ikut cara lu , ada lu penah kisah perasaan gua gimana ? Haaa . let's take a look and see .

Sebab tu gua selalu suka lepaskan perasaan gua pada adik adik gua . Mereka je paham gua ni mcm mana walaupun kadangkadang tu mereka ni meluat gak dengan gua , tapi gua tau , mereka sayang gua lebih . HEH HEH HEHEHEHE
Gua tak payah nak kesah sgt dgn perasaan dorang ni dan dorang pun tak penah kisah perasaan gua mcm mana , sebab adik adik gua laa my best partner in crime . HA HA HA HA .

So , kepada yang berkenaan , gua tau lu takkan baca ni , tapi kalau lu baca ni , gua salute sama lu sebab ada masa jugakkkk nak baca blog gua kan ? jumpa tanak plak kan . & yg lain tu kalau terasa tu gua tak nak cakap apa apa .
sendiri berak sendiri basuh . ciau .

0 stalkers talk :-O: