Jan 19, 2011

carre-four

Hari tu gua jalan jalan lepak lepak dengan family gua yang tecinta . Tiada yang indah melainkan indah belaka . Bapak gua becadang nak pegi Carrefour baru kat puchong ni . asal de mall baru je dia la org petama nak serbu padahal dah bepuluh ribu orang dah pegi . ==' itu gua ngaku .


Maka bermula la episod bapak gua serbu carrefour . care jugak carrefour ni . dah mcm giant setia alam gua tgk . takpe . redah ajee . satu family woo pegi jgn main main jgn nakal nakal .
pegi sana padahal nak makan je pon he he . time tu anak buah gua , err anak sedara i mean , ikot skali biasa la budak budak tak elok tinggal kat rumah malam2 buta cemtu . baru pukul 8 lebih kot ==' aduh nana nana .

Lepak lepak lepak lu makan makan makan kat foodcourt . gua bagi saranan jangan la order air kt foodcourt carrefour tuuu . layanan bapak low tak e-class gila . then rasa air tu serupa makan laksa tade kuah . gua dah warning awal awal klo lu orang nak minum sana gak peduli hape gua bukan duit gua .

Time nak balik , dah masuk kete tetibe gua rasa macam ada gas nitrogen di udara . Gua belagak cool . sampai laaa mak gua cakap ,

"woi sape melepas ni ? tade adab tata kesusilaan betol ." wahhh mak gua pandai berbahas sekarang . lawan tokey .

Oh rupa-rupanya anak buah gua , err i mean anak sedara gua yang melepas . bau kentot mengalahkan bau orang tua umo 50-an tak berak setahun .
Cite tu je gua nak cite sebenarnya . KEH KEH KEH


*pembuka bicara setelah beberapa purnama tidak post cite baru . gua tade mood . ass-ignment banyak .

0 stalkers talk :-O: