Feb 10, 2011

makmaks

Gua pikir dua tiga kali nak pegi . Last last gua rasa kesian , dan atas rasa t/jwb seorang membe kepada membe lamaaa yang da kenal for more than 5 years , gua pegi . sanggup redah jalan ke Kajang semata2 membe gua sorang ni .

Gua sayang dia , apa lu tau . Hak hak hak .

Gua sampai jugak akhirnya . Cis , kau lagi tinggi dari aku rapi . ngaum .

Pak pak lu kat makmaks . Gua lihat ramai sungguh remaja or belia belia lepak makmaks . Gua shisha . shisha tak hengat punya . Rapi pon shisha . Dia aa raja segala shisha . haaaa . Gua kagum . Tibe tibe ;

"Wey lu ada mana ?" "Gua kt kl ni . apahal ?" "Ada budak kg ***** cari pasal sama gua . Nnt wa turun , wa angkat lu ." "Angkat pejadah bro . Gua kt KL la . KL la mangkok ." "oh yeke ? sorry bro . tape gua cari mem lain ." Tittt .

Heh . Lepas tu tibe tibe gua dga ada orang batuk tesemput semput tak dan nak benapas melalui hidung dan mulut yg dianugerahkan kepada dia .

......

Ler , awek sebelah pun nak try shisha mcm gua jugak . bodos .

0 stalkers talk :-O: