Feb 17, 2011

gua rasa sempurna

Tahun ni gua rasa gua bole anggap diri gua bertuah . Ala lek laa prediction awal gila padahal baru awal tahun kan ? Tapi apa gua kesah . Ni blog gua . Gua heppy . Walaupun permulaan tahun 2011 gua ni gua bole anggap macam haram sial pejadah semua , tapi alhamdullilah . Gua lalui dgn tabahh , walaupun mmg byk masalah gua da telibat . Mmg ramai org yg tak puas hati sama mereka walaupun kawan baik sekalipun . Sape tau sbnrnya musuh kita bole jadi kawan paling sempoi dlm hidup kita ? Gua tau la gua da lalu kot semua bende tu .


Tapi kann , gua tekankan di sini . Gua happy . Walaupun ada masalah kawan , ex boyfriend yg mcm ape tah , family , tu sume , dlm masalah itu ada cahaya . HE HE .
Gua tatau kenapa tahun ni murah sgt rezeki (alhamdullilahh) , bila bapak gua belikan gua dslr , my favorite bachelor guy bagi bb , ohmygod , sgt heaven . mesti korg ckp , ek elehhh , mak bapak gua boyfriend gua pon bole bagi la sume bende tu . kacang je . Ohhh , kacang je ? Ni hidup gua kot . Gua rasa sepanjang 8 tahun gua hidup sampai skrg (12-20) , gua da mula mengecapi balik apa yg gua dapat masa gua kecik kecik dulu . Rasa HEAVEN . Heee .
Ramai lagi org sayang gua beb , walaupun ade yg da tak sayang gua . Ada yg benci gua . Ada yg tak puas hati sama gua . Tapi ape gua kisah . Ramai lagi org yg sayang gua . Kalau tak puas hati sama gua , kenapa perlu kisah pasal gua lagi ? Kenapa perlu tau apa gua buat 24/7 ? (:

Alamak emosi la pulak gua skrg ni . -___-
Tapi the truth is ; gua tak kisah semua tu . Yang penting , gua ada mak bapak yg syg gua , gua ada adik beradik sepupu sepapat yg sentiasa dgn gua , gua ada my favorite bachelor guy yg sentiasa dgr masalah gua , dan gua ada kawan-kawan gua yang sentiasa support gua dari blkg - rapi , mimie , adda , nad , zaki , ap , ayie , shah , eiman , ekhfar , lan , dan lain2 lg . gua nak list down sampai tahun depan pon tak habis . heee .

Thank you guys . (:


0 stalkers talk :-O: