Feb 26, 2011

dating lettuw

Gua keluar rumah pukul 12 tgh hari . janji pukul 11 pagi tapi pukul 12 baru kua . janji melayu heh heh heh . Lantak la . Gua speed to the Pak Jalil Hill sebab ada sorg hamba Allah ni sedang menunggu tehegeh-hegeh dekat tepi teksi . Pulak , dia bawak frame gamba besaq gedabak . heh gamba kawin kami letuw . HA HA HA HA . Gua gelak guling guling dalam kepala otak .

Gua da sampai gua pickup dia . Peh semat lu mattt . Tak boleh nak semat lagi ke bang ? Oh yeah . Gua speeeed lagi ke IOI Mall . Misi utk bedating bermula . Mula mula tu gua dgn dia malu malu miaw la kan sebab da lama tak jumpa . Mcm nak peluk cium laga laga pipi kiri kanan atas bawah tapi gua bukan barat bro . Gua stail kampung . salam cium tangan tanya khabar dah makan belum dah mandi ke nak pegi mana ni abang . ee yakk .

Makan makan hari ni je dah sampai rm200 ++ . Mana tak nya . TGI Friday's tak hengat punya pau duit si mamat hensem ni dah sampai rm100+ . Pehtu Tutti Fruti kebetulan berada sebelah TGI je dah pau rm50+ . Pehtu dah sah sah kami ni perut buaya tak kenyong kenyong lagi poie laaa makan di Nando's . punnn rm50+ juga amaaa . Pehtu tak reti reti nak kenyong lagi poie la dinner kat Hilton . tarapapaaa tarapaa . semua ditanggung bereh .

Pehtu gua hantar dia balik . Minggu depan gua jumpa dia balik . Gua nak ambik 'barang' gua tetinggal tadi . sob sob sob . Gua ada banyak benda nak ckp sama dia tapi gua malu .. :">


Lepas dah lama lu bertapa dekat Canada tuh , lu baru ada rasa mau balik aa ? Aiyaa .
Nasib baik lu single bole la gua ngorat hak hak hak hak .

*tiba tiba kenangan tahun lepas datang betempek kat kepala otak berjeli jeli .



Terima kasih , my fav bachelor guy (:



0 stalkers talk :-O: