Mar 9, 2011

ekau poning yo ?

Pagi tadi lepas gua siap siap goreng telur dan goreng ayam , gua terus makan sebab gua lapar . Errr . Lepas tu gua sempat usha jam . Wolamak . dah pukul 8.30 beb ! Gua tau , time mcm tu memang sah sah gua nak betempek paking depan depan bank tu mmg amat mustahil skali .

Gua speed . speeeeeed . Gua sampai . Kan gua da bilang tadi . Nasib baik sipi sipi bank tu ada parking bole la gua menyelit sikit . sikit je .

Gua masuk bank . Gua terus pegi tempat mesin . Gua nak buat cash deposit . Gua banyak duit . Gua nak derma duit kat member gua . Hah . Gua kan baik . ptuih . Gua picit picit butang mcm skrin tu suruh . Lepas tu gua pelik .
Kenapa dia suruh masuk cek ? Gua heran lagi pelik lagi rasa ajaib . Gua rasa mcm pelik . Gua ketuk ketuk mesin tu . Kenapa dia suruh gua masuk cek ? Duit nak bagi kat member gua tu sikit je pun . Tapayah gune cek .

Pastu gua jenguk atas mesin .

.

.

.



Gua pegi cek deposit rupenye ..


zzz . pagi pagi dah malu .

0 stalkers talk :-O: