Mar 20, 2011

gua malu beb

Keletuk . Keletak . Keletuk . Keletak . Keletuk . Keletak .

Mak aihh pepagi bute lagi gua da dengar burung belatuk buat house warming dekat rumah gua . Malam tu gua tidur pukul 5 lebih . Err , tu bukan malam dah bro . Tu pagi . Gua dok layan webcam sgt dengan sorang matsaleh dari Los Angeles tu . matsaleh pon boleh laa . Untung untung gua dapat tekel kawin truih dok sana tup tap tup tap lahir anak matsaleh . HA HA HA HA ok stop melalut .

Gua tensen . Pepagi buta lagi gua da kena kejut . Bukan ape . Paham paham la gua tidur lambat pagi tadi . Takkan gua nak kena bangun dah kot sedangkan orang dewasa harus tidur sekurang-kurangnya 5jam . Jadi , tidur yang amat berkualiti amat diperlukan oleh orang mcm gua ni . Biasa , gua kan sleep maniac . keh keh keh .

Dengan berbaju tidur seluar sengkeng tahi mata tetempek mata kiri kanan dahi pun ada euw , gua lari lari turun .
Gua pegi cari mama dekat dapur . Pastu terus gua mengadu macam-macam dekat mummy gua sampai dia boleh jatuh terduduk sebab ketawa tebahak-bahak . Ape lawak sgt ke pengaduan gua ni ? Tiba-tiba mummy gua cakap ;

"Kau cuba tengok jam dah pukul brapa ."

Gua toleh . Gua tengok dinding .



4 : 34 PM
53 SECONDS



Alamak . Gua lari naik atas sembunyi dalam selimut . Gua malu . MALUUU . Dah la time tu member mak gua ada .
Gua maluuuuuuuuuuuuuu . :")

0 stalkers talk :-O: