May 28, 2011

awak belia ?

Firstly , gua nak habaq mai sat . Klo nak bukak blog gua , guna CHROME ok . gua bukak guna OPERA , peh pecah pecah siooot . Gua igtkan pupil dan lens mata gua yg pecah , tp rupa2 nya begitu la sebaliknya . Dan yg mmg guna OPERA tu , ha ha ha ha , stalk la habis habis .


Oke . Gua semalam g Karnival Sambutan Hari Belia . Gua yakin gua belia sebab gua tak tua gua tak telalu muda . Gua young and trendy . Lu ada ? Gua g dengan anak anak ikan gua . Pehhh memang berapa ratus ribu juta semut semut gua lihat semalam membanjiri bekas tapak pasar yg skrg nama dia da tukar jadi Laman 1 Malaysia . pfftt .

Gua happy gua dapat baju baju pada harga peh gile khinzir murah baaaai . Bayangkan harga baju GOOGLES turun 70% ? Bayangkan harga baju Ceezle pejadah nama turun sampai 10bucks ! Cardigan gua dapat 15bucks yg slalunya harga peh berpuluhpuluh ribu rupiah . FFUU . Gua mmg borong habis . BORONG habisss . HA HA HA . Anak ikan gua tu pon borong habiss .

Patung Angry Bird sebesar alam tu pon gua boronggg . Walaupun gua slalu main angry bird dekat hp mmbe gua je . Hp gua mana bole download angrybird .

Oh . gua baru tahu BELIA ni range umur dari 15 hingga 40 je . Jadi mama papa aku tu warga emas . :B hikhikhik




Semalam gua smackdown dengan Balqees . Dia menang . =='


0 stalkers talk :-O: