Jun 21, 2011

mati

Di saat aku keseorangan ,

Bayangan masalah datang menerpa bertalu-talu ,
Iman tidak kuat seperti yang disangka ,
Aku menangis , menangis dan terus menangis .
Rintihan aku tidak didengari sesiapa ,
Hanya bantal peneman kalbu ku .

Pabila bangun pagi ,
Aku rasakan badan ku separa panas ,
Aku seperti ingin tidur sepuas-puasnya ,
Tidak perlu bangun ,
Tidak perlu menunaikan tanggungjawabku sebagai khalifah di muka bumi ini .

Aku hanya ingin pergi ,
Pergi dari sini ,
Pergi dari semuanya .


Ini la karma buat diri ku . Aku pasrah . Aku redha . Aku ingin mengikuti atuk ku , nenek ku , pakcik dan makcik ku di alam sana ..



3 stalkers talk :-O:

Weirdo M said...

ishk! ni entry paling sayat laa dari kaww!

NANA LYANA said...

sayat tu mende bai ?

Weirdo M said...

sayat tu mnyentuh hati lahh. menyayat=sayat =)