Jun 25, 2011

erti c i n t a ?

Ok . First thing first , aku rasa korang mesti da dapat kesan cara penulisan aku agak lain sekarang kan ?


Aku rasa mcm sekarang ni susah gila nak jatuh cinta balik . why er why ?
Even bila tulis status kt fb rasa nak jatuh cinta balik , some people had asked me ; to whom i want to fall in love with ? Sumpah i've no idea . Eventhough i know someone is putting some effort in conquering my heart still , i have a huge doubt on it .

Bukan la sengaja tanak or it's not the time yet , but you know , pengalaman mengajar kita erti sebenar kehidupan .
Ok gua merepek gila ni . dah pukul 3 pagi tak reti tidur .




*Dan sepatutnya aku dengan seseorang tersebut akan menempuh usia 2 tahun perhubungan kami .. tapi kenangan hanya tinggal kenangan (:


0 stalkers talk :-O: