Aug 6, 2011

Getting closer to the big 2

I'm glad that i found him , knew him , meet him , adore him and "falling in love" with him . HEHE
Half of the year apart from him ; whom I do not know do we have enough courage to wait for each other . The title FRIENDS is still keeping us alive till now . Half of the year onwards , he came back . Still the same person , the same charisma , the same attitude , the same MAN that i know for almost 2 years .

blackberry bold , breakfast / lunch / dinner treat , pocket money , flowers . You've done so much for me . Thanks for being my friend , my brother , my boy friend , my steady one , for 1 year 10 months 14 days and insyaAllah forever . Thanks for being the coolest person for me . (:




Thanks for the lovely flowers :)


1 stalkers talk :-O:

Unknown said...

Saya lawyer dari pihak Sutera Catering, Kepada OliEzACk kami memberi tempoh seminggu untuk anda menarik balik kenyataan dan memadam kenyataan yang telah anda buat.
Duit pihak tuan kami telah kembalikan keseluruhan dan kami ada bukti pemulangan duit tu dengan resit-resit dan buktinya sekali. Kenapa pihak tuan ingin memalukan pihak Sutera sedangkan perkara telah selesai dan membayar segala yang di tuntut oleh tribunal pengguna.
Kami mahu pihak tuan memohon maaf secara terbuka atau kami akan hantar surat saman malu ke rumah tuan/puan. Kami ada maklumat penuh tuan/puan. Sekian Terima Kasih.

Harap kepada sesiapa yang membaca diminta jangan percaya kerana dia seorang customer yang penipu. Duit tak bayar habis. Bila kami minta pembayaran untuk menjalankan majlis, sehari sebelum majlis dia telah membuat pembatalan. Ikutkan Procedure kami, jika pembatalan dibuat sehari atau sminggu sebelum duit pihak kami tidak akan pulangkan. Tapi pihak Sutera Catering masih lagi bertimbang rasa dan memulangkan keseluruhan duit kepada OliEzACk. Kami juga mempunyai resit-resit dan pembayaran yang telah kami buat kepadanya. Harap kepada yang membaca fitnahnya jangan percaya. Harap Maklum.