Feb 17, 2009

Waaaaaaaa !!

semalam , i mean last night , im enjoying my happy moment with epa , fad and asyraf . wahhh 3 org sekaligusss . hahaa . kau gila ka ? hmm . tade la . aku share probs dgn mereka mereka itu . and sempat lg aku nanges . wakaka . tatau malu betol . hmmphh . and fad bgtau akuu , "Wtf , klau mcm tue ckp dgn dye jgn nk cnfess yg bkan2 klau tksure bole srius or tk" . huhh . ntahh . actually ape yg fad ckp tu mmg betol . tp ntah la . aku malassss gile nk kaco dia tu lg . hmm . enjoy lah hidup kau puas2 dgn perempuan2 kesayangan kau tu . aku peduli hape .

aahaha . and tadi aku baru saja msg2 dgn asyraf . ishhh budak bertuah tuu . tetibe nk masuk minang aku lak . adoiyaii . hahaa . mcm kelakar pun ade . im just 18 lah dear . belum 25 lg . tunggu lah ye . kalo tak leh tunggu , gi la minang sape2 dlu . hahahaa . xDDDD


*caption HAHAHAA hanya utk menutup perasaan gundah dlm hati ini . jiwa kacau ohhhh .
bye .

0 stalkers talk :-O: