Oct 24, 2009

f-u-c-k

This morning , heard my cat calling me . then i straight went to the kitchen door , where usually he waits for me .
The first thing i saw is his face ! fuck . swallowed on the left cheek . fuckkk !!!!!!!
what happen ?! he looks damn UGLY with the swallows on the left sided cheek . shit . sape yg brani sgt pukul muka dia hah ?!

BABI betul . anak haram . my tears was dropping when i saw his swollen face . I could feel the pain he faced on .
i swear , sapa yg pukul dia mmg anak haram . hidup kau takkan senang la wey !
and klo dye gado dgn kucing lain pun , tkkn la sampai bengkak2 mcm tu en ? mmg teruk ah .
kesian . weh kesian :'(( . aku bole nmpk blood clotting kt sebelah mata dia . omg . ya allah teruknya azab dia . :(
kenapa binatang mcm tu kene azab sebegitu rupa ? apa dosa dia ????

arghh ta lena aku tido malam ni . x___X .

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . TADE MOOD . :((((((

0 stalkers talk :-O: