Dec 18, 2009

yeayy :D

Finally get to online back after A DAY without Internet in the hospital . hospital ? yes . in the hospital . i went there to accompany my mom , whom was admitted in the hospital because of certain reason that i already mentioned in the previous post . :)


Yes , i am actually enjoyed my time in the hospital yet at the same time , boredom strikes me . ):
Today woke up early (still in the hospital) , yes NANA woke up early -.- . Mummy wake me up just to get the things that she need . -.-

Hee . Okay . dah lame aku ta menghapdatekan belog aku ni kan ? mesti kau orang peminat peminat aku tertunggu2 akan kehadiran post baru dalam belog tersayang kau org ni kan kan :P

Aku enjoy kot selama aku ta hapdate belog aku ni . kerana kawan2 aku di mmu ini amatlahhh menceriakan hidup aku . Even ade kes aku gado dengan mat bangla bodo dari puchong tu , mereka sume back up aku . Thanks kawan kawan .
And perancangan na pegi ghost hunt (yes aku tertunggutunggu saat ini yeah) , insyallah dalam minggu ni or awal minggu depan . wee .
Ahahah , aku memang happy lah last week . or last last week . :P

Thanks to ummi , qis , tya , ika , epan , apit , teddy , etc etc etc . (:
*wey teddy bile lagi na race dengan i di litar sepang ? ahaha :D

Oh ya hari tu myrakan aku kena delete lagi hahaha sebab aku dengan muka ta malu nye menyebut al-kisah tersebut -> "myrakan bosan dow . tOad do something" . kihkih :P
Dan dengan senang lenang , sihat walafiat , hati terbuka , langkah kaki kanan , pintu bersiap sedia menendang keluar , toad gi delete aku . WEEEE .
Dan dengan muka ta malunye lagi aku gi uat acc baru just because aku ada benda na buat dkat myrakan tu .
HAHAHA and wait , aku bukan HACKER seperti yang diuar-uarkan majalah bernama 18 tahun yang lalu .

OK lah disebabkan ke-brain-damage-an yang terlampau aku jadi hyper sebegini .
Aku harap kau orang bersedia lah menerima aku sebagai bakal menantu president afrika ta lama lagi . :P
Muka-na-harta-saja. hahahaha . -.-

0 stalkers talk :-O: