Feb 21, 2010

internetttt oh please


Hahaha . anyone stayed here ? ANYONE ? ;D

I found this pic when i was checking through my email . Tagged almost everyone in my fb , i got a lot of responses .
haha .
Okay . i didn't get to online today because the line connection was down for 2 days due to lightning yesterday -.-
And there goes my life without internet . -.-
Malas pulak na buat esaimen , padahal due date da dekat kot . -.-
gambar pun belum amik , print tunggu hari isnin . aduh . pening pala . -_-
Materials2 lagi , tentative cost . apa da merepek woh . budget kite pon die na tgk ke ? buntut . na sponsor duit ke ?
Nasib baik che mat tade kot . klo ade , aduh , mmg ta bernanah lg la plak en telinga aku ni . ;(
Hmm . ptg td yg hening , sedang aku menari2 di luar pagar sbb tunggu kakak off lampu kete die ,
kete Jazz putih kesayangan aku balik . bukan balik sendiri , tapi bersame2 dgn manusia2 yg ada di dlm kete tesebut .
mak bapak aku pulang membawa roti john kegemaran ku .
tapi yg ni ta sedap !!! ada sayur !! ada bawang goreng !! cili sos and mayonis kureng ! ampeh . reject ! haaaha
tapi aku mkn gak . dudul .
then makan jagung rebus . mak aih sodap nyooo . da lama aku mengidam jagung rebus . huhahuhahuha .
sikit je aku makan la mlm ni . tade selera . -_- *tgh on diet tapi ckp tde slera en . terbaik .

Oh uh oh uh dice skrg tiap2 mlm , no i mean tiap2 pagi , eh , erm , awal pagi , ha yes awal pagi , tiap2 awl pagi die kol aku . dye tu kuat merepek lah . huhu tapi skrg ni die ade problem . dgn awek die kut . haha frust menonggeng .
mesti awek die kawin lari kat lombok . wahkahkahkah . jahat2 . :P

BYE la . bye ~

0 stalkers talk :-O: